mandag, februar 09, 2009

Jokerjobb

I dag har jeg vært på Jokerjobb. Jokerjobb er gøy. Men noenganger blir det altfor kjedelig, og jeg føler meg litt Jokerlei.
Jeg? Jokerlei?
Det går ikke.
Det har bare vært litt for mye Joker i det siste. Litt for mye Jokerjobb.
Kanskje det er litt som med narkomane? Man får for mye av noe, men klarer allikevel ikke holde seg unna. Man må ha mer! Jeg må ha mer Joker. Det det er, ja!
Gi meg mer Joker! Jeg skal ta over Joker. Jeg skal bli Jokersjef! Nei, det skal jeg ikke. Da må jeg plutselig synge og lage mindre delikate musikkvideoer. Og jeg kommer til å bli seendes ut som en mindre populær folkehøyskolerektor... Hva som helst, bare ikke det!

Jeg blir Jokerglad igjen når jeg ser faklene utenfor Joker Ankertorget. Da kommer energien - Jokerenergien - og jeg gleder meg til imorra. Det blir en koselig dag. En koselig Jokerdag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar