fredag, april 03, 2009

En helt spesiell drøm

Jeg våkna i dagtidlig og visste det var noe spesielt. Som vanlig lå jeg og slumra litt før jeg stod opp, og hva kommer jeg plutselig på?? Jeg hadde drømt om Joker! Det var egentlig en til tider en ganske stressende drøm, men du og du for en bra slutt! Her kommer den:
Jeg tror jeg bodde i et slags kollektiv med noen rare folk. Så merka jeg at jeg var sulten og jeg tenkte; Jeg går til Joker! Det skjedde en del på veien dit også, men det skal jeg hoppe over her. Så kommer jeg endelig fram og ser det vakre Joker-skiltet. Jeg går inn og finner det jeg skal ha, sjøl om det var litt vanskelig å finne fram. Så kommer jeg til kassa og hvem sitter der?! Det er a Kattrine selvfølgelig! Vi prater litt og så spør hu meg om jeg også vil jobbe der. Og selvfølgelig vil jeg det! :D Blir satt i kassa med en gang gitt! Men jeg har jo aldri jobba i butikk før... Plutselig er det KJEMPEMASSE kø, og jeg kan jo ikke kodene for grønnsaker :O Og ingen vil hjelpe meg. Stress! iiiih! Og alle kjefter på meg. Til slutt blir jeg kjempekjempesint på Kattrine og de andre som jobber der fordi de ikke hjelper meg. Brøler gjør jeg. Det hele holder på å bli ganske dramatisk, men så...Hvem kommer der!? Jo, ingen andre enn Kronprins Haakon og Mette Marit. De vandrer rett inn for å handle på Joker! Åh, hvilken dag! Tenk deg det a :D Først prøver vi å oppføre oss helt normalt, men til slutt sprekker det for oss og det blir det fest og gratis skoleboller til alle og enhver^^ (Veldig gode skoleboller på den Jokern altså). Og Haakon bare gikk og smilte og handla mat som om alt var normalt :)
Så smilte jeg også litt der jeg lå og stod opp for en ny dag som Joker-elsker <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar