onsdag, april 29, 2009

Jokersavn forårsaker Jokerhumor

Jeg kjenner et Jokersavn. Det er nesten så Joker er glemt. Men jeg, og dere andre, veit jo at Joker aldri glemmes. Det ligger for nært hjerte, grodd litt fast i hjerterota mi.

Og nå river det litt i hjerterota. Jeg savner å snakke om Joker, jeg savner å se en Joker i horisonten, jeg savner å le med Jokerkollegaer, jeg savner alle de fantastiske Jokerkundene, jeg savner bruskassene på Jokerlageret.




Det er lenge siden forrige Jokerøyeblikk.




Men noen lystige bilder gjør meg Jokerglad igjen.





Jokerhumor på sitt beste.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Jobber ikke du på to Jokere??

    SvarSlett
  3. Jokerbilder = Jokerlatter

    SvarSlett
  4. Jo, men Joker er liksom Joker, begge Jokerne..."Jokerne" høres for dumt ut;)

    Jeg veit:D Jokerglede

    SvarSlett