lørdag, mars 07, 2009

Jokerplan

Vi har en Jokerplan. Det er inga hemmelighet. Men Planen må ikkje delast med alle, det er for mange nå som les denne bloggen så vi må ligge lavt...

Vi har skrive brevet. Og for å sitere det; "Vi har en konkret uplanlagt plan". Ein treng ikkje seie meir.

Eg kan se det for meg. Vi kjem på alle avisanes forsider. Alle vil intervjua oss. Folk stoppar oss på gata. Gutane ringar heim til oss for å spørje om vår hand. Og vi må halde pressekonferanse når vi er vorte gravide. Det er jo slik kongefamilien må gjera, er det ikkje?

Eg skjelver av lyst. Augo mine bular ut, dei vil sjå meir! Gje meg meir Joker! Nynorsken kjem tilogmed berre eg tenker på denne Jokerplanen. Så folkeleg er han! Han er fantastisk.


Dette var et Jokergledeinnlegg, sponset av, forhåpentligvis, Norges RiksKringkasting. Takk.

2 kommentarer:

  1. sv; Hei, tusen takk for det. Jeg lager headerene mine med www.picnik.com det er ett program som foregår på internett. Veldig enkelt program engentlig. Men du kan også bruke www.scrapblog.no Det bruker ikke jeg da men det går jo sikkert ann. Jeg har ikke photoshop engang, vil ha det da. :-)
    Fin blogg du også. ;D

    SvarSlett
  2. scrapblog.com er det vel nok.

    SvarSlett